• 2 płyty DVD

    Teraz tylko
    40,00 zł

    Ponad 2 godziny szkoły gitarowej, improwizacja, skale i techniki
Guitarnet.pl - Ze świata muzyki

Efekty gitarowe: chorus, flanger, pitch shifter czy vibrato
Efekty gitarowe mogą diametralnie zmienić brzmienie naszej gitary. Dzielimy jej na kilka grup, w zależności od tego w jaki sposób przetwarzają albo wzbogacają sygnał pochodzący z naszego instrumentu. Pierwszą grupą są efekty wpływające na zakres dynamiki. Zaliczamy do nich: kompr (..)
[czytaj więcej]

Wygraj stroik do gitary!
Zagraj i wygraj! Nagrody w konkursie Guitar Play czekają! Bez względu na to, czy grasz amatorsko, czy jesteś zawodowym gitarzystą, weź udział w drugiej odsłonie konkursu Guitar Play. To bardzo proste. Prześlij do nas krótki filmik lub plik dźwiękowy (maks. 2 minuty), w który (..)
[czytaj więcej]

Festiwal Akademia Gitary
Akademia Gitary dumnie mieni się najbardziej wielkopolskim festiwalem. Czy jest to stwierdzenie w pełni uzasadnione? Sprawdźmy! Co roku gitara klasyczna przez 3 wakacyjne tygodnie przemierza województwo wzdłuż i wszerz. Liczniki festiwalowych aut biją rekordy, a artyści pokonują tysi (..)
[czytaj więcej]

Jak wybrać mikrofon do domowego studia?
Tworzenie muzyki to prawdopodobnie jedno z najbardziej kosztownych hobby. Kiedy chcemystworzyć domowe studio, trudno jest nie wydać sporej ilości pieniędzy, a przy tym osiągnąćdobre rezultaty brzmieniowe. Poniżej przedstawię kilka propozycji mikrofonów, którepozwalają osiągn (..)
[czytaj więcej]

Pentatonika
Ciekawy post z Gitarzysci.pl: Użytkownik RiffingMan pisze na http://gitarzysci.pl/poradnik-pentatonika-t62485.html Pentatonika to skala składająca się z 5 dźwięków, będąca najczęściej używanym przez gitarzystów sposobem na ogranie progresji akordów, wymyślanie sol&oa (..)
[czytaj więcej]

Głowy gitarowe - po co to gitarzyście?
Każdy gitarzysta, który szuka tego własnego, jedynego brzmienie, zna terminy takie jak ckombo, kolumna i głowa gitarowa. Co wspólnego mają te nazwy? Kombo to połączenie głowy gitarowej i kolumny, dlatego wszystko mamy w pakiecie, jednak jeśli chcemy poszerzyć swoje możliwośc (..)
[czytaj więcej]

Kontrowersyjna decyzja firmy Fender
Jak informuje magazyn TopGuitar Ostatnio Fender rozpoczął w Stanach Zjednoczonych bezpośrednią sprzedaż swoich instrumentów przez własną stronę www (http://topguitar.pl/newsy/fender-na-sciezce-wojennej-ze-sklepami/).  Wzbudziło to duże kontrowersje wśród właścicieli sklepów muzyczny (..)
[czytaj więcej]

[poradnik] Nagrywanie gitar elektrycznych
Do nagrywania gitar elektrycznych jest potrzebna gitara, kabel, wzmacniacz oraz ciekawe pomysły. Czy tylko tyle? Niezupełnie, potrzeba jeszcze innych rzeczy zależnie od wybranego sposobu nagrywania. Czasem można pominąć nawet wzmacniacz, o tym już za moment. Gitara podłączona do komputera (..)
[czytaj więcej]

Konserwacja gitary. Jak to robić?
Aby utrzymać gitarę w dobrym stanie, powinno się dbać o jej czystość. Poza czynnikiem wyglądu dobrze zadbana gitara odwdzięcza się lepszym stanem technicznym oraz rzadziej zmusza nas do inwestowania w jej naprawę. Jak zadbać o swój instrument? Odpowiada musicdealerpoland z forum ht (..)
[czytaj więcej]

Rozpoczęło się głosowanie internautów w konkursie Gitarowy Top 2014.
Rozpoczęło się głosowanie internatutów w konkursie Gitarowy Top 2014. Pod tym linkiem znajdziecie listę wszystkich uczestników: http://topguitar.pl/gitarowy-top-2014/Przypominamy, że do Wielkiego Finału, który obędzie się podczas Targów Muzycznych w Poznaniu, 25 (..)
[czytaj więcej]

[bezpłatne] Warsztaty gitarowe na Music Lab w październiku
Już 25-tego października w Poznaniu odbędzie sie druga edycja targów muzycznych MUSIC LAB. W tym roku będziecie mieli okazję do skorzystania z darmowych warsztatów gitarowych na stoisku wydawnictwa ABSONIC z zakresu: - improwizacji - skal - technik gry Godziny rozpoczęcia wars (..)
[czytaj więcej]

Zestawienie strun do gitary elektrycznej
Jak to w życiu bywa, nic nie trwa wiecznie i w końcu się wyczerpuje. Kupujemy perkusję i po jakimś czasie okazuje się, że do wymiany mamy naciągi czy pałeczki, które zwykle nie przeżywają nawet jednej próby. Nie inaczej jest z gitarzystami, którzy muszą liczyć się (..)
[czytaj więcej]

Udostępnij i wygraj: sprzęt hi-fi od Nautilusa
Czas na dary od kolejnego sponsora czyli od salonu audio Nautilus. Tym razem czekają na was TRZY zestawy Rubicon RP-26F (cena detaliczna 990 PLN / komplet).   Zasady zabawy są proste:  1. Udostępnij na swoim profilu FB Twoją ulubioną aktywność z festiwalu wraz z krótkim opisem czemu akur (..)
[czytaj więcej]