• 192 stron A4 plus 3 x CD

    Teraz tylko
    94,00 zł

    Szkoła gry na gitarze elektrycznej. Krzysztof Błaś zdradza tajniki gry.
Czytelnia: Sprzęt
Czytelnia: Warsztaty

Sprzęt to dział, w którym znajdziesz artykuły i materiały poruszające tematy takie jak akordy, skale, podstawy gry na gitarze, techniki gry, strojenie gitary.

Przejdź do: Czytelnia: Sprzęt

Warsztaty to dział, w którym znajdziesz materiały poruszające tematy sprzętu czyli budowę gitary czy efektów gitarowych.

Przejdź do: Czytelnia: Warsztaty

Samouczek
Poradnik gitarzysty

Samouczek to wybrane artykuły z działu Czytelnia, które pomogą początkującym gitarzystom rozpocząć zabawę z gitarą. Przeczytaj każdy artykuł i krok po kroku zacznij grać na gitarze!

Przejdź do: Samouczek

W poradniku znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane między innymi z podłączeniem gitary do komputera, sprzętem gitarowym, ale również porady i wskazówki

Przejdź do: Poradnik gitarzysty

Narzędzia online
Programy dla gitarzystów

Metronom, stroik gitarowy, generator akordów. Trzy podstawowe narzędzia przydatne każdemu gitarzyście, szybko, pod ręka i 24 godziny na dobę... Sprawdź teraz!

Przejdź do: Narzędzia online

Programy dla gitarzystów to zbiór oprogramowania, które pomogą ci podłączyć gitarę do komputera, nagrać Twoje utwory na dysk i przetestować efekty gitarowe.

Przejdź do: Programy dla gitarzystów

Ćwiczenia dla gitarzystów
Słowniczek gitarzysty

Ćwiczenia to dział, w którym znajdziesz proste i krótkie zagrywki rozgrzewające, zagrywki doskonalące zarówno prawą jak i lewą rękę.

Przejdź do: Ćwiczenia dla gitarzystów

Słowniczek gitarzysty to miejsce gdzie znajdziesz wyjaśnienie podstawowych pojęć i terminologię związaną z muzyką, a w szczególności z gitarą.

Przejdź do: Słowniczek gitarzysty